Produkcja Filmowa
Praca nad efektami filmowymi to dla mnie najbardziej fascynujący element produkcji. Wymaga ona szerokiego zestawu interdyscyplinarnych umiejętności. Miałem okazję brać udział w kilku udanych produkcjach, które zaowocowały ukończonymi filmami. Oczywiście, są też takie projekty, które nigdy nie ujrzały światła dziennego, ale każda z tych przygód była niezwykłym doświadczeniem. Jedną z takich produkcji było „City of Gold” Przemka Reuta — niezapomniana przygoda z 2006 roku.
Nie wszystkie projekty fascynują swoim tematem, ale wyzwania technologiczne, które stawiają, bywają niesamowite. Często wymagania dotyczące efektów VFX wydają się zupełnie nierealne, osadzone w świecie fantazji, a jednak udaje się je zrealizować. To właśnie dlatego VFX są tak inspirującą dziedziną.
Produkcje filmowe:
„Smoleńsk”
Link do filmu
Efekty komputerowe: Piotr Pawłowski, 2016„Czarny czwartek”
Link do filmu
Efekty komputerowe: Piotr Pawłowski, 2011„Przestrzenie Fangora”
Link do filmu
Film dokumentalny
Animacja (współpraca), Opracowanie graficzne (współpraca): Piotr Pawłowski
Working on film effects is, for me, the most fascinating part of production. It requires a wide range of interdisciplinary skills. I’ve had the chance to participate in several successful projects that resulted in completed films. Of course, there are also projects that never make it to the screen, but each one was an incredible adventure. One such project was Przemek Reut’s City of Gold, an unforgettable experience from 2006.
Not all projects are engaging in terms of subject matter, but the technological challenges they pose can be truly astounding. Often, the demands for VFX seem completely unrealistic, grounded in fantasy, yet they still come to life. That’s what makes VFX such an inspiring field.
Film productions: